Administrasjonsleder


Vi søker en adm. leder som skal jobbe tett med daglig leder, og styret. De administrative områdene som stillingen skal dekke er: marked, strategi, økonomi, og personal. Vi søker deg som har en kombinasjon av driv, kontroll og kreativitet. Du bør også være både detaljorientert, og ha evne til å se overordnede perspektiv. Vi ser etter en som kan tenke strategisk, og klarer å omfavne bredden av virksomheten.

Vi ser etter deg som er effektiv, nøyaktig, pliktoppfyllende, og som trives med administrativt arbeid. Det er viktig at du raskt setter deg inn i nye arbeidsoppgaver, og problemstillinger. Du er nysgjerrig, og har god markeds- og forretningsmessig forståelse, samt evne til å gjennomføre strategiske beslutninger. Som ansatt i Energy Consult får du jobbe med mennesker, yte service, og være vårt kontaktpunkt ovenfor kunder, og medarbeidere.

Administrasjonen i Energy Consult utgjør en viktig funksjon, der målet er å sikre god, og effektiv flyt av våre tjenester til kunden. Dette er en unik mulighet for deg som ønsker å jobbe med større energi-, industri- og infrastrukturprosjekter, internasjonalt og i Norge. Noe reisevirksomhet må påberegnes, for å kunne møte kunder, og holde seg oppdatert på våre prosjekter.


Dine arbeidsoppgaver

Administrere, og utvikle selskapet i henhold til strategiske planer.Arbeide med forbedringsprosesser, og profesjonalisere selskapet for videre vekst. Sørge for god kommunikasjon, og samhandling med ledelse, kunder, og  samarbeidspartnere. Oppfølging av leveranser til kunder. Sikre god, og solid økonomistyring av selskapet. Oversikt over interne, og eksterne systemer.


Kvalifikasjoner

Minimum 3-årig høyskoleutdanning innenfor relevante fag - administrasjon, økonomi, HMS/KS o.l, eller tilsvarende erfaring.Regnskaps- og budsjettforståelse. God teknisk kompetanse, og interesse. Erfaring med bruk av digitale applikasjoner, og plattformer. Erfaring fra markedsrettet virksomhet, gjerne fra HR, økonomi, konsulentbransjen, og bygg- og anleggsbransjen. Gode norsk- og engelskkunnskaper (skriftlig, og muntlig).


Ønskede egenskaper

Være en pådriver for utvikling av virksomheten.Tydelig, og med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.Et godt kommersielt fokus.Initiativrik, nysgjerrig, og løsningsorientert.


Vi kan tilby

En utfordrende, og spennende stilling, i et selskap med ambisjoner for videre utvikling. Mulighet for å delta på en spennende reise, for å posisjonere selskapet til fremtidens krav, og kundenes forventninger. Et aktivt, kompetent, og hyggelig arbeidsmiljø med dyktige kollegaer. Spennende kunder, og prosjekter, både internasjonalt og nasjonalt. Konkurransedyktige betingelser.Gode pensjons- og forsikringsordninger.

Send oss din søknad

Har du kvalifikasjonene og kunne tenke deg å arbeide hos oss ønsker vi at du tar kontakt med

Roy Ove SvarstadPartner +47 982 41 840  roy.ove.svarstad@energy-consult.no

Administrasjonsleder


Vi søker en adm. leder som skal jobbe tett med daglig leder, og styret. De administrative områdene som stillingen skal dekke er: marked, strategi, økonomi, og personal. Vi søker deg som har en kombinasjon av driv, kontroll og kreativitet. Du bør også være både detaljorientert, og ha evne til å se overordnede perspektiv. Vi ser etter en som kan tenke strategisk, og klarer å omfavne bredden av virksomheten.

Vi ser etter deg som er effektiv, nøyaktig, pliktoppfyllende, og som trives med administrativt arbeid. Det er viktig at du raskt setter deg inn i nye arbeidsoppgaver, og problemstillinger. Du er nysgjerrig, og har god markeds- og forretningsmessig forståelse, samt evne til å gjennomføre strategiske beslutninger. Som ansatt i Energy Consult får du jobbe med mennesker, yte service, og være vårt kontaktpunkt ovenfor kunder, og medarbeidere.

Administrasjonen i Energy Consult utgjør en viktig funksjon, der målet er å sikre god, og effektiv flyt av våre tjenester til kunden. Dette er en unik mulighet for deg som ønsker å jobbe med større energi-, industri- og infrastrukturprosjekter, internasjonalt og i Norge. Noe reisevirksomhet må påberegnes, for å kunne møte kunder, og holde seg oppdatert på våre prosjekter.


Dine arbeidsoppgaver

Administrere, og utvikle selskapet i henhold til strategiske planer. Arbeide med forbedringsprosesser, og profesjonalisere selskapet for videre vekst.  Sørge for god kommunikasjon, og samhandling med ledelse, kunder, og  samarbeidspartnere.  Oppfølging av leveranser til kunder.  Sikre god, og solid økonomistyring av selskapet.  Oversikt over interne, og eksterne systemer.


Kvalifikasjoner

Minimum 3-årig høyskoleutdanning innenfor relevante fag - administrasjon, økonomi, HMS/KS o.l, eller tilsvarende erfaring. Regnskaps- og budsjettforståelse.  God teknisk kompetanse, og interesse. Erfaring med bruk av digitale applikasjoner, og plattformer.  Erfaring fra markedsrettet virksomhet, gjerne fra HR, økonomi, konsulentbransjen, og bygg- og anleggsbransjen.  Gode norsk- og engelskkunnskaper (skriftlig, og muntlig).


Ønskede egenskaper

Være en pådriver for utvikling av virksomheten. Tydelig, og med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Et godt kommersielt fokus. Initiativrik, nysgjerrig, og løsningsorientert.


Vi kan tilby

En utfordrende, og spennende stilling, i et selskap med ambisjoner for videre utvikling.  Mulighet for å delta på en spennende reise, for å posisjonere selskapet til fremtidens krav, og kundenes forventninger.  Et aktivt, kompetent, og hyggelig arbeidsmiljø med dyktige kollegaer.  Spennende kunder, og prosjekter, både internasjonalt og nasjonalt.  Konkurransedyktige betingelser. Gode pensjons- og forsikringsordninger.

Send oss din søknad


Roy Ove SvarstadPartner +47 982 41 840  roy.ove.svarstad@energy-consult.no